پلی لیست آهنگ های خارجی

کریس براون پلی لیست آهنگ ها

chris brown playlist

 

کریس براون پلی لیست آهنگ ها

کریس براون پلی لیست آهنگ ها

chris brown playlist

 

بیوگرافی کریس براون

کریستوفر موریس “کریس” براونChristopher Maurice “Chris” Brown) (زاده ۵ مه ۱۹۸۹) خواننده آمریکایی است که تاکنون برنده جوایز متعددی در جوایز بت، مسابقه انتخاب نوجوانان، جوایز بیلبورد شده‌است. او در سال ۲۰۰۵ خوانندگی را به عنوان حرفه‌اش برگزید و در همان زمان که ۱۶ ساله بود مدرسه و تحصیل را ترک کرد و به دانشگاه راه نیافت.

او گفته‌است که اگر خواننده نمی‌شد، قطعاً بسکتبالیست می‌شد. به گفتهٔ خودش او به خوبی بسکتبال بازی می‌کند و خوانندهٔ معروف و محبوبی است، به‌طوری‌که بارها برنده جوایز انتخاب نوجوان و انتخاب کودکان شده‌است. او گفته‌است که آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش تنها برای طرفدارانش مناسب است و امکان دارد که در نظر منتقدان به عنوان بهترین‌ها برگزیده نشود. اما همان‌طور که در فهرست جایزه‌هایش دیده می‌شود، کارهایش نظر بسیاری از منتقدان را نیز جلب کرده‌است. کریس براون در نقله قولی خود را وارث توپاک و مایکل جکسون دانسته است . کریس براون در حال حاضر از بهترین رقصنده های مرد جهان است .

جدیدترین البوم کریس براون به نام ایندیگو (Indigo) از ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ تاکنون در بین ۵ آلبوم برتر جدول بیلبورد قرار گرفته که یک رکورد بی‌نظیر به حساب می آید. موزیک No Guidance با همکاری دریک نیز در بین ۱۰ موزیک برتر جدول بیلبورد قرار گرفته است.

دوران کودکی و نوجوانی

براون در شهر کوچک تاپاهانوک در ویرجینیای ایالات متحده آمریکا زاده شد. پدر و مادرش، کلینگتون براون و هاوکینز، او یک خواهر بزرگتر به اسم Lytrell Bundy دارد. کودکی‌اش را با آثار توپاک شکور که به گفتهٔ خودش، «بزرگ‌ترین الهام‌گر تمام زندگی‌اش بوده»گذراند و آرزوی رپر شدن را از سنین کودکی در سر پروراند. وقتی ۱۲ ساله شد، مادرش با شنیدن صدای او در حال آواز خواندن در اطراف خانه متوجه شد که صدای او عالی است. اما تا سن ۱۶ سالگی که تینا دیویس از استودیوی دف جم او را دید به آن عرصه روی نیاورد.

تینا به او کمک کرد تا با جایو رکوردز همکاری کند و نخستین آلبوم خود را در آن جا بسازد. سرانجام در نوامبر ۲۰۰۵، آلبوم کریس بروان به سی‌دی فروشی‌های سراسر آمریکا برده شد و با فروش بالایی در صدر جدول‌ها قرار گرفت. با این که بیشتر آهنگ‌های او الهام‌گرفته از هیپ هاپ هستند، اما صدای او در واقع آوایی از ریتم و بلوزهای کلاسیک است، آوایی که باعث شد تینا دیویس آن را بی‌مانند بخواند. او اکنون با دو آلبوم پرفروش و بازی در ۴ فیلم به همراه کلمبوس شورت یکی از معروف‌ترین چهره‌های خوانندگی و جزو محبوب‌ترین خواننده‌ها در آمریکا و سراسر جهان است.

کریس براون پلی لیست آهنگ ها

آلبوم‌ها

۲۰۰۵:کریس براون

۲۰۰۷:بی‌سابقه

۲۰۰۹:گرفیتی

۲۰۱۲:F.A.M.E

۲۰۱۷:heartbreak on a full moon

۲۰۱۵:ایکس

۲۰۱۹:Indigo

۲۰۱۴:رویالتی

۲۰۱۴:Fan of a fan

۲۰۱۷:Angels and demons

برونو مارس پلی لیست بهترین آهنگها دانلود آهنگ عربی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *