فوتبال ایران

فوری؛ حمید مطهری استعفا داد!

حمید مطهری در اولین چالش سرمربیگری خود در این فصل هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و در شرایطی که تیمش علیرغم نوسانی که در کسب نتیجه داشت، در پایان هفته بیستم جایگاه دهم را به خود اختصاص داده، بعد از شکست برابر مس کرمان از سمت خود استعفا داد.

نساجی امروز در شرایطی که با گل دقایق ابتدایی توانسته بود در کرمان از حریف خود پیش بیفتد در ادامه با دریافت دو گل، شکستی دیگر در کارنامه‌اش ثبت شد. این در حالیست که نساجی طی 6 بازی اخیر تنها موفق به کسب دو امتیاز شده بود تا از این جهت در شرایط مناسبی پیش نروند.

مطهری که پیش از این نیز در چند مرحله گلایه‌هایی را نسبت به عملکرد بازیکنان خود مطرح کرده بود، اکنون با تحمل هشتمین شکست فصل تصمیم به پایان همکاری با این تیم را گرفت.

حراج پایان فصل وب‌پوش تا 30% تخفیف

سرمربی مستعفی نساجی که این خبر را در حاشیه نشست خبری بعد از بازی مقابل مس کرمان اعلام کرده بود، در اینباره اینطور گفته است: : از هیات مدیره تشکر می‌کنم و همین جا استعفای خودم را از سرمربیگری نساجی اعلام می‌کنم. امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در آینده ببیند. هرچند با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم جایگاهمان در جدول خیلی خوب است اما من ایده‌آل گرا هستم. دوست دارم تیمم برای رده‌های بالا بجنگد. این اتفاق نیفتاد. از همه تشکر و عذرخواهی می‌کنم. استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

این استعفا در شرایطی شکل گرفته است که چندی پیش حدادیان مالک باشگاه نساجی قرارداد حمید مطهری را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده بود و انتظار می‌رفت او در لیگ بیست و سوم نیز کار را در این تیم دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *