فوتبال جهان

قرمزها این فصل سهمیه نمی‌گیرند!

لیورپول که شرایط خوبی در جدول نداشت، پس از بردهای متوالی به رده پنجم رسیده و با یک بازی بیشتر از یونایتد، چهار امتیاز کمتر از این تیم دارد. شانس قرمزها برای رسیدن به رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان بالا نیست. لیورپول فردا در آنفیلد میزبان برنتفورد است.

یورگن کلوپ، در نشست خبری این بازی و در مورد تغییر ساعت بازی‌های فردا به خاطر مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس گفت: «موضع من، موضع باشگاه است. نظر درستی در موردش ندارم و در هر صورت من آلمانی هستم و فکر می کنم تماشای این مراسم جالب باشد. من مطمئن هستم که بسیاری از مردم از تاجگذاری لذت خواهند برد.»

شایعات جدایی جیمز میلنر و رفتنش به برایتون: «با میلنر حرف زده‌ام و می توانم بگویم که چند گفت‌وگوی بسیار خوب با او داشته ام. او می داند که من در موردش چه فکر می کنم و می خواهم مدت بیشتری با ما بماند. من واقعاً از تصمیم نهایی او آگاه نیستم.»

کلوپ در مورد جذب احتمالی الکسیس مک آلیستر از برایتون و معاوضه او با میلنر گفت: «نه، چیزی برای گفتن نیست ولی می توانم از صحبت های بسیار خوبم با میلنر بگویم. او می داند که چقدر برایش ارزش قائل هستم. تصمیم نهایی او مشخص نیست ولی در مورد مک‌آلیستر هیچ حرفی برای گفتن ندارم.»

رسیدن به رتبه چهارم: «چهار تیم بالاتر از ما هستند و اگر بازی هایشان را ببرند، ما شانسی نداریم. ما ولی تیم هایی پشت سر خود داریم. برایتون با توجه به پیروزی شب گذشته اش برابر یونایتد، اگر همه بازی های بعدی خود را ببرد، از ما جلو خواهد زد. ما 59 امتیاز داریم و می‌توانیم حداکثر 71 امتیاز را بگیریم. فکر می‌کنم یونایتد امتیازات لازم را خواهد گرفت. متاسفانه بعید است سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم و در حال حاضر باید به بازی های بعدی خودمان فکر کنیم. برنتفورد، خدای من، بازی خیلی سختی است. آنها واقعاً در ضد حمله خوب هستند. بازیکنان و سرمربی فوق العاده ای نیز دارند.»

کلوپ ادامه داد: «تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بازی های بعدی را ببریم. چهار تیم بالای جدول همانطور که تا الان نشان داده اند، بعید است در ادامه فصل امتیازات زیادی از دست بدهند.»

مبارزه برای رتبه پنجم: «به نظر نمی‌رسد هیچ‌یک از رقبای ما در ادامه فصل تعداد باخت‌هایشان بیشتر از پیروزی‌هایشان شود. هدف این است که فصل را در بالاترین رتبه ممکن تمام کنیم. از چند هفته قبل هم همینطور بود. تاتنهام، برایتون و شاید برنتفورد برای پنجمی با ما می جنگند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *