فوتبال ایران

ادعای جدید دستیار کی‌روش؛ ماندن یا رفتن دست خودمان است!

ادعای جدید دستیار کی‌روش؛ ماندن یا رفتن دست خودمان است!

حذف تیم ملی ایران با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ و ناکامی در صعود به دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها، بحث پایان همکاری کارلوس کی‌روش را طی روزهای اخیر به وجود آورده بود و گفته می‌شد ممکن است فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش سرمربی جدیدی معرفی کنند که حالا یکی از دستیاران کی‌روش به این موضوع واکنش نشان داد.

راجر دسا، مربی تیم ملی ایران در جام جهانی در پاسخ به این سوال که «قرارداد شما و کی‌روش با تیم ملی ایران تمام شده و بنابراین چه چیزی می‌توان در مورد آینده شما متصور بود؟» گفت: یک گزینه و یک راه وجود دارد که من برای جام ملت‌های آسیا در ایران بمانم، زیرا آنها از ما می‌خواهند بمانیم و در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

مربی تیم ملی ایران ادامه داد: یک سری مسائل پیرامون جام ملت‌های آسیا وجود دارد؛ هنوز مشخص نیست این بازی‌ها به خاطر شرایط آب و هوایی کشور قطر در ماه ژوئن- جولای برگزار می‌شود یا در دسامبر – ژانویه و بحث هنوز ادامه دارد. قرار بود چین مسابقات را برگزار کند که آن را از دست داد و دوباره میزبانی به قطر برگشت. بنابر این، چیزهای زیادی درباره مسائل آب و هوایی وجود دارد و احتمالات زیادی مطرح است.

دسا در ادامه صحبت‌هایش، مباحث جدیدتری را مطرح کرد و افزود: در حال حاضر به نوعی توپ در زمین ما است که -به پیشنهاد ایران- «بله» یا «نه» بگوییم. پس از جام جهانی، تصمیم‌گیری در این مورد خیلی سخت است. همیشه بعد از این تورنمنت‌ها بهتر است آدم به خانه‌اش برگردد، به استراحت بپردازد و دوباره فکرش را جمع کند.

او همچنین جزئیات بیشتری از نشست با رئیس فدراسیون ایران ارائه کرد و گفت: ما ایران را ترک کردیم. به آنها گفتیم «اجازه بدهید به خانه برویم و استراحت کنیم». ممکن است هفته اول ژانویه در اسکایپ جلسه‌ای داشته باشیم و درباره اینکه چه کاری باید انجام بدهیم و اینکه شرایط برای بازگشت ما چطور باشد، صحبت کنیم.

مربی آفریقایی تیم ملی ایران تاکید کرد: فعلاً هیچ چیز الزام‌آور و اجباری وجود ندارد. هرچه هست، بحث‌های بی اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *