فوتبال ایران

جنگ پشت‌پرده کاشانی و قلعه نویی/دستیار کی‌روش روی نیمکت تیم امید؟

شرایط انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید ایران بسیار پیچیده شده است و امروز با انصراف مجتبی حسینی دیگر گزینه هدایت این تیم وارد فاز جدیدی شد.

فدراسیون فوتبال از ماه‌ها پیش انتخاب سرمربی تیم امید را به «امروز و فردا» موکول کرده است و حالا حتی با وجود اتمام مسابقات لیگ برتر، خبری از معرفی گزینه نیمکت تیم امید نیست.

زمانی که حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید انتخاب شد، اختلاف او با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی برای تصمیم گیری در خصوص نیمکت تیم امید شدت گرفت.

کاشانی گزینه‌هایی چون افشین قطبی و محمد ربیعی را برای امیدها مدنظر داشت در حالی که از مهدی تارتار و مجتبی حسینی به عنوان گزینه‌های مورد تایید قلعه نویی نام برده می‌شد.

در نهایت زمینه حضور این مربیان در تیم امید فراهم نشد. ربیعی چند روز پیش به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد و حسینی هم امروز اعلام کرد که تمایلی به حضور در تیم امید ندارد.

با این وضعیت و در حالی که زمان به ضرر تیم امید برای آماده سازی و حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در حال سپری شدن است، احتمال دارد فدراسیون فوتبال به سمت مارکار آقاجانیان برود؛ گزینه‌ای که سال‌ها در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و در کنار کارلوس کی روش حضور داشت.

مدیران فدراسیون فوتبال هم به جای حل مشکل اصلی و برطرف کردن اختلافات، توجیهات عجیبی برای عدم انتخاب سرمربی تیم امید می‌آورند. روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون در واکنش به دیر شدن زمان اعلام مربی تیم امید گفت: «مگر تا لیگ هست می‌توان اردوی تیم امید را برگزار کرد؟ امروز و فردا باید سرمربی را اعلام کنیم.»

تاج همچنین در خصوص گلایه‌های مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک از دیر اعلام شدن سرمربی تیم امید گفت: «مناف هاشمی هم دیگر چیزی نمی‌گوید چون مشکلات را می‌داند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *