فوتبال جهان

تمسخر هواداران یووه توسط پوگبا

تمسخر هواداران یووه توسط پوگبا

پوگبا از زمان جدایی از منچستریونایتد و بازگشتش به یوونتوس در تابستان امسال نتوانسته در ترکیب این تیم به میدان برود.
مصدومیت طولانی این بازیکن باعث شد که او حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی فرانسه را هم از دست بدهد و حالا به نظر می‌رسد که صبر هواداران یوونتوس نیز به پایان رسیده است.
آنها امیدوار بودند که این هافبک فرانسوی مانند دوره قبلی حضورش در تورین در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ به ستاره این تیم تبدیل شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و اختلاف ۱۰ امتیازی یووه با صدر جدول سری A نیز آنها را بیش از پیش ناراحت کرده است.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند پوگبا در این مدت مشغول تمرین سخت برای بازگشت هرچه قدرتمندتر به میادین باشد اما انتشار تصاویری از او با لباس و عینک اسکی در کوهستانی پر برف به شدت باعث ناراحتی هواداران یووه شد.
آنها این ناراحتی را در قسمت نظرات عکس او در اینستاگرام ابراز کردند و به او توصیه کردند که دست از تفریح بردارد و به سختی تمرین کند تا بتواند زودتر برای این تیم به میدان برود.
حالا پوگبا با انتشار ویدئویی از خودش در صفحه اینستاگرامش در حالی که تنها روی برف‌ها ایستاده است و ادای اسکی کردن را درمی‌آورد هواداران عصبانی یووه را به سخره گرفت و نوشت:« من در حال اسکی کردن! برای کسانی که سوال برای‌شان ایجاد شده بود!»

تمسخر هواداران یووه توسط پوگبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *