خانم هامد و لباس

مدل های جدید و شیک عینک آفتابی از برندهای مطرح

مدل های جدید و شیک عینک آفتابی از برندهای مطرح ، مجموعه ای از جدیدترین و زیباترین عینک های آفتابی شیک از برندهای مطرح دنیا

مدل های جدید و شیک عینک آفتابی از برندهای مطرح

در این روزهای آفتابی تابستان و در حالی که در طول روز آفتاب مستقیما توی چشمتان می زند. استفاده نکردن از عینک آفتابی غیر ممکن به نظر می رسد.

البته این یک واقعیت غیر قابل انکار است که عینک اگر درست و مطابق شکل صورت هر فرد انتخاب شود. تاثیر زیادی در خوش تیپ شدن وحتی پوشاندن نواقص چهره شما میتواند داشته باشد.

یک عینک آفتابی خوب ؛ عینکی اسـت که وضوح تصویر بالایی را به شما ارائه دهد. چنانچه تصویر عبور کرده از عینک آفتابی بـه اندازه کافی واضح نباشد، وظیفه تجزیه و تحلیل تصویر بـه چشم و مغز شما انتقال می یابد. این موضوع بـه مرور زمان بـه چشمان شما فشار آورده و مغزتان را خسته میکند.

شیشه عینک آفتابی شما باید مقاومت کافی را داشته باشد تا با کوچک‌ ترین ضربه آسیب نبیند. مقاومت پایین شیشه عینک نه تنها بـه لحاظ ایمنی برای شما خطر آفرین اسـت. بلکه ممکن اسـت بـه ضرر مالی شما هم منجر شود! قطعا دوست ندارید وقتی عینک آفتابی خود را از کیفتان در می آورید، با شیشه شکسته ان مواجه شوید.

در ادامه این مطلب تعدادی از مدلهای جدید عینکهای معروف ترین برندهای دنیا را برایتان قرار داده ایم. تا برای انتخاب عینک مورد علاقه تان در این فصل ار آنها ایده بگیرید.

  • عینک زنجیر دار گوچی

 

عینک زنجیر دار گوچی

 

  • عینک دو رنگ Loewe

عینک دو رنگ Loewe

 

  • عینک اقتصادی  Celine

عینک اقتصادی  Celine

  • عینک ری بن

عینک ری بن

  • عینک چند ضلعی bottega veneta

عینک چند ضلعی bottega veneta

مدل های جدید و شیک عینک آفتابی از برندهای مطرح

  • عینک ورساچه

عینک ورساچه

نحوه ست کردن زیور آلات با لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *