فیلمفیلم گردشگری

قلعه کرملین و میدان سرخ مسکو

ارگ کرملین مسکو یک قلعه تاریخی است که به صورت مجتمع در قلب شهر مسکو ساخته شده و (از جنوب) بر رودخانه مسکوا، (از شرق) بر میدان سرخ و (از غرب) به باغ الکساندر مشرف است. بنای این کاخ در سال 1487 به پایان رسید.

ارگ کرملین از چهار قصر، چهار کلیسا و دیوار کرملین بهمراهی برج‌های کرملین تشکیل یافته‌است. از کاخ آن به منظور اسکان رئیس جمهورروسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

و میدان سرخ نام میدانی مشهور در شهر مسکو، پایتخت روسیه است. در این میدان کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل قرار دارند و بسیاری از خیابان‌های اصلی مسکو به این میدان منتهی می‌شوند؛ این امر به گونه‌ای است که میدان سرخ میدان مرکزی مسکو و گاهی کل روسیه شمرده می‌شود.

علاوه بر جاذبه گردشگری، میدان سرخ محل اجرای کنسرت‌های بسیار بزرگ است و خوانندگانی همچون تتو (گروه موسیقی), شکیرا، پل مک‌کارتنی، راجر واترز، رد هات چیلی پپرز و دیگر خوانندگان در این میدان کنسرت برگزار کرده‌اند.

 

دانلود ویدیو معرفی کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو ویدیو آشنایی با جزیره سن میشل فرانسه ویدیوی اشنایی با فوجیان تالو چین دانلود آهنگ غمگین ساکسیفون دانلود آهنگ غمگین ویولون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *