فوتبال جهان

رونمایی از بمب جدید النصر پس از جذب رونالدو

رونمایی از بمب جدید النصر پس از جذب رونالدو

النصر می خواهد ادامه دهد. پیش از این در ابتدای فصل، سران باشگاه عربستانی با آوردن رودی گارسیا به عنوان مربی و فوتبالیست های مهمی مانند دروازه‌بان اوسپینا یا آلوارو گونزالس اسپانیایی، قصد و هدف خود را به وضوح اعلام کردند. با جذب کریستیانو رونالدو، آنها اولین مشت مقتدرانه و سنگین خود را روی میز زدند. اگرچه برنامه ها بسیار فراتر از حضور مهاجم پرتغالی است. همانطور که مارکا اعلام کرد، هدف بزرگ بعدی سرخیو راموس است.

امضای قرارداد با CR7 به عنوان یک شروع، مشوق و محرک برای ورود بازیکنان سطح بالای دیگر خواهد بود. بنابراین آن‌ها از قبل دست به کار شده اند تا فوتبالیست‌هایی را متقاعد به حضور در ریاض کنند که در سال های پایانی دوران حرفه ای خود هستند، اما قبلاً در فوتبال اروپا تعیین کننده بوده اند. سرخیو راموس بازیکنی است که در تیررس تیم عربستانی قرار دارد و این مسئله به وضوح مشخص است.

این پیشنهاد درست مثل کاری که برای جذب کریستیانو رونالدو شد، با مبلغ زیادی پول ارائه خواهد شد. اعتقاد سران النصر این است که می توانند جواب مثبت را از کاپیتان سابق رئال مادرید بگیرند. البته این هدف مربوط به تابستان 2023 است نه پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه.

در عربستان سعودی سرخیو راموس را بازیکنی استراتژیک می‌دانند، در سطح پایین‌تری نسبت به کریستیانو رونالدو، اما با کیفیت کافی که می‌تواند مرجع بزرگ دیگری برای رشد فوتبال عربستان باشد. اگر ورود CR7 یک موضوع دولتی بوده است، راموس نیز به آن نزدیک است.

این مدافع قصد ندارد پس از پایان قراردادش با PSG در 30 ژوئن به دوران ورزشی خود پایان دهد. او ابتدا به صحبت های تیم فرانسوی و البته به بقیه پیشنهادها گوش خواهد داد، اما از قبل می داند که النصر برای توافق با او حاضر است یک پیشنهاد مالی مهم ارائه دهد.

استراتژی النصر تقویت تدریجی تیم و بالا بردن سطح تیم با بازیکنان با کیفیت است. همچنین واضح است که این کشور عربی برای برگزاری مسابقات جام جهانی در سال 2030 یا 2034 برنامه ریزی می کند. در واقع به نظر می‌رسد که در توافق با کریستیانو رونالدو این موضوع نیز تاثیرگذار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *