فوتبال ایران

گل سوم پرسپولیس درست نبود؛ کمک داور اول اشتباه کرد

علیرضا یزدانی در گفت‌وگویی، در خصوص قضاوت بیژن حیدری و کمک‌هایش در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان و گل سوم سرخپوشان که شائبه برانگیز شده بود اظهار داشت: گل سوم تیم پرسپولیس درست و صحیح نبود و از نظر قانونی این اشتباه، یک خطای تاثیرگذار است چرا که همین گل شاید در پایان فصل منجر به سقوط یک تیم و یا قهرمانی یک تیم شود. پس به این دلیل که بازی دو بر صفر بوده و بگوییم این گل تاثیری در روند بازی نداشته درست نیست.

وی افزود: در تصاویری که دیدیم توپ، زمین را لمس کرد اما محیط توپ به صورت کامل از خط رد نشد و این گل صحیح نبود. باید کمک داور اول بازی اجازه ادامه بازی را می‌داد و اعلام این گل اشتباه بود. جایگیری نامناسب کمک داور باعث رخ دادن این اشتباه شد و اگر او در جای مناسبی قرار داشت می‌دید که محیط توپ به صورت کامل از خط رد نشده و تصاویر هم بسیار در این زمینه گویا بود.

کارشناس داوری کشورمان درباره قضاوت بیژن حیدری در این بازی خاطرنشان کرد: آقای حیدری قضاوت خوبی داشت و خطاهای به موقع گرفت. کارت زردهایی هم که داد کاملا درست بود اما همین گل سوم اشتباه بود. از طرف دیگر گل اول پرسپولیس کاملا درست بود و هیچ ایرادی نداشت.

یزدانی درباره گلی که تیم ملوان زد و کمک‌داور دوم آن را آفساید اعلام کرد گفت: این گل کاملا آفساید بود و کمک داور دوم بازی به درستی پرچم خود را بالا برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *