فوتبال جهان

عکس| اقدام ناگهانی تماشاگر عربستانی علیه رونالدو/فرار Cr7 از مصدومیت!

کریستیانو رونالدو بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ طی انتقالی پرسروصدا راهی النصر عربستان شد و توجهات به لیگ فوتبال عربستان چندین برابر شد. هواداران فوتبال در عربستان نیز به‌شدت از حضور این فوق‌ستاره پرتغالی در کشورشان هیجان‌زده شده‌اند.

هیجان بالای یکی از همین هواداران در بازی روز جمعه النصر می‌رفت که به حادثه‌ای عجیب منجر شود؛ رونالدو که طی ۴ بازی برای تیم عربستانی، ۵ گل زده و ۲ پاس گل داده، در جریان گرم کردن پیش از بازی اخیر مقابل التعاون، نزدیک بود توسط یک هوادار مصدوم شود.

این هوادار که قصد داشت با عبور از محافظان امنیتی و ورود به زمین چمن، رونالدو را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن ملاقات کند و احتمالاً او را در آغوش بگیرد، یک جای کار را پیش‌بینی نکرده بود؛ کفش‌های او شرایط لازم برای دویدن در چمن را نداشتند و این هوادار پیش از اینکه خود را به رونالدو برساند، پیش پای او لیز خورد و مثل یک مدافع، مقابل پای ستاره النصر تکل زد.

عکس| اقدام ناگهانی تماشاگر عربستانی علیه رونالدو/ کریس وسط زمین بازی از حادثه گریخت

البته کریس آماده و حواس‌جمع‌تر این حرف‌ها بود که اسیر این مصدومیت ناخواسته و مضحک شود؛ او بلافاصله متوجه لیز خوردن هوادار النصر شده و با مهارت خاصی از روی او پرید. هوادار نگون‌بخت نیز توسط نیروهای امنیتی که از هرطرف به سمتش هجوم آورده بودند، خیلی سریع از زمین خارج شده و در چند قدمی هدف، به خواسته خود نرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *