فوتبال جهان

بنزما: به عربستان آمدم چون کشوری مسلمان است

کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه عربستانی الاتحاد برای اولین بار در یک مصاحبه با رسانه‌های انی کشور صحبت کرد.

بنزما در شروع مصاحبه درباره هدفهایش از حضور در عربستان گفت:” امیدوارم به باشگاه جدیدم کمک کنم و از همه مهم‌تر بتوانم جام به دست بیاورم. الاتحاد باشگاه پرشوری است. من دوست دارم میراثی ماندگار از خودم در این تیم به جا بگذارم چون عاشق فوتبال هستم. من همیشه فوتبالیستی اهل رقابت بودم و هیچ وقت از موفقیت سیر نمی‌شوم. برای همین شما در این لیگ هم شاهد بهترین نمایش‌ها از من خواهید بود”.

ستاره فرانسوی مسلمان الاتحاد در ادامه در پاسخ به علت انتخاب فوتبال عربستان گفت:” من مسلمان هستم و اینجا یک کشور مسلمان است. همیشه دلم می‌خواست اینجا زندگی کنم. من قبلا به عربستان سفر کرده‌ام و اینجا حس خوبی دارم. مهم‌ترین چیز این است که عربستان کشوری مسلمان است. کشوری عزیز و زیبا. وقتی با خانواده‌ام درباره انتقال به عربستان صحبت کردم همه خوشحال شدند و حالا اینجا هستم”.

بنزما که در رئال مادرید سالها در کنار کریستیانو رونالدو بازی کرده درباره پیوستن ستاره پرتغالی به باشگاه النصر و حضور او در لیگ عربستان گفت:” حضور کریس رونالدو در لیگ عربستان خیلی مهم است چون او بازیکن بسیار برجسته‌ای است. او برای فوتبال این کشور خیلی مثبت بوده و در آینده هم سطح فوتبال در این لیگ را بیشتر از قبل بالا خواهد برد. حضور او می‌تواند ثابت کند که فوتبال عربستان می‌تواند تاثیری جهانی داشته باشد”.

بنزما در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالهای دیگری درباره باشگاه الاتحاد گفت:” دوست دارم به بالا بردن سطح این باشگاه کمک کنم. ما استادیوم خیلی خوبی داریم و همانطور که گفته‌ام و دوباره تکرار می‌کنم هواداران الاتحاد واقعا پرشورند. یک تیم خوب همیشه به هوادار نیاز دارد. حضور هواداران پرشور به ما انگیزه می‌دهد تا در زمین بهترین نمایش ممکن را ارائه بدهیم”.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *