پرسرعت ترین خودروهاخودروعناوین برگزیده خودرو

سریعترین خودروهای جهان سال 2018

سریعترین خودروهای جهان سال 2018

مشخصات زیادی برای دسته بندی خودروها در جهان وجود دارد اما سرعت یکی از مهم ترین مشخصات است که میتوان آن را به عنوان اصلی ترین تفاوت خودروها در این کره خاکی دانست.به همین خاطر ما لیستی از سریعترین خودروهای جهان سال 2018 را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما را با این خودرو های شگفت انگیز آشنا کنیم.

1. HENNESSEY VENOM F5(هنسی ونوم F5)

هنسی ونوم f5
هنسی ونوم f5

قدرت:1600 اسب بخار
بالاترین سرعت: 484 کیلومتر در ساعت
0 تا 300 : کمتر از 10 ثانیه
0 تا 400: کمتر از 30 ثانیه

مشخصات هنسی ونوم f5 رویایی به نظر میرسد ولی واقعیت دارد و به همین خاطر این خودرو در صدر لیست سریعترین خودروهای جهان سال 2018 قرار دارد.

2. KOENIGSEGG AGERA RS(کوئنیگزگ آگرا RS)

کوئنیگزگ آگرا RS
کوئنیگزگ آگرا RS

از لحاظ مشخصات،هنسی ونوم f5 نسبت به کوئنیگزگ آگرا RS بیشتر قابل توجه است. سرعت ادعا شده هنسی ونوم 484 کیلومتر در ساعت است که در مقایسه با کوئنیگزگ آگرا که داری سرعت 447 کیلومتر در ساعت است اختلاف قابل توجه ای دارد. اما هنسی چیزی را به عنوان مدرک در کتاب گینس ثبت نکرده است.با این حال کوئنیگزگ آگرا در لیست سریعترین خودروهای جهان سال 2018 رتبه دوم را دارد و در جهان به عنوان پادشاه سرعت شناخته میشود.

3.HENNESSEY VENOM GT(هنسی ونوم GT)

هنسی ونوم جی تی
هنسی ونوم GT

هنسی ونوم جی‌تی (Hennessey Venom GT) خودروی سوپر اسپورت ساخت شرکت Hennessey Performance Engineering است که درهیوستون تولید شده‌است.

موتور این خودرو ساخت تگزاس در آمریکا و شاسی آن بر اساس اتومبیل لوتوس ساخت انگلیس یا اتومبیل شورولت کوروت استینگر است. هنسی ونوم جی تی بر اساس رکوردگیری ای که در اوایل سال ۲۰۱۴ انجام شد می‌تواند به سرعت ۴۳۵km/h دست یابد ، سرعتی که آن را در بین سریعترین خودروهای جهان سال 2018 در رتبه ی سوم جای می دهد.بر طبق اعلام موسسه گینس این خودرو رکورددار شتاب صفر-تا-سیصد جهان است.

4.BUGATTI CHIRON(بوگاتی شیرون)

بوگاتی شیرون
بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون (Bugatti Chiron) یک خودروی سوپر اسپورت موتور وسط است که توسط گروه فولکس‌واگن ساخته شده‌است. این خودرو در زبان انگلیسی کایرون و در فرانسوی شیرون تلفظ می‌شود. این مدل جانشین خودروی پیشین این کمپانی یعنی بوگاتی ویرون است. خودروی مذکور در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ رونمایی شد. شتاب 0 تا 100 خودرو ۲/۳ ثانیه می‌باشد و ۰ تا۳۰۰ کیلومتر را در ۱۳.۱ ثانیه می‌پیماید همچنین سرعت نهایی خودرو نزدیک به ۴۶۷ کیلومتر در ساعت است که قیمت آن بیش از ۲٫۶ میلیون دلار اِمریکاست.

5. BUGATTI VEYRON SUPER SPORT(بوگاتی ویرون سوپر اسپورت)

بوگاتی ویرون
بوگاتی ویرون

هنگامی که فولکس واگن برند بوگاتی را خریداری کرد،هدف ساخت سریع ترین ماشین جهان را در سر داشت . Veyron اصلی این هدف را به دست آورد و با قیمت 1.7 میلیون دلار و یک موتور W16 با چهار توربوشارژ و 1000 اسب بخار تولید شد. طولی نکشید رکورد Vayron توسط SSC Ultimate Aero  شکسته شد، بنابراین بوگاتی با Veyron Super Sport بازگشت.بوگاتی ویرون سوپر اسپورت قدرتی برابر با 1200 اسب بخار داشت و  تغییرات آیرودینامیکی متعددی باعث شد به سرعتش 431 کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کند.

6. SCC ULTIMATE AERO (اس سی سی آلتیمیت آئرو)

اس سی سی آلتیمیتآئرو
اس سی سی آلتیمیت آئرو

اس سی سی آلتیمیت آئرو(SCC ULTIMATE AERO) با سرعت 411 کیلومتر در ساعت توانسته تا جزو سریعترین خودروهای سال 2018 شود و تجربه ای خالص از رانندگی را برای افراد با استعداد ایجاد کند.

7. TESLA ROADSTER(تسلا رودستر)

تسلا رودستر
تسلا رودستر

درست است که رودستر یک خودروی برقی است ولی توانسته شتاب صفر تا صد را در ۱٫۹ ثانیه کسب کند و به حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت نیز برسد.که این رکوردی بسیار خوب برای یک خودروی برقی محسوب می شود و همچنین با یک بار شارژ باتری‌هایش، ۱۰۰۰ کیلومتر را می‌پیماید.

سریعترین خودروهای جهان سال 2018

8.SALEEN S7 TWIN TURBO(سالین اس۷)

سالین اس۷
سالین اس۷

S7 از سال 2000 تا 2009 تولید شد و اولین خودروی سوپراسپورت با نام تجاری امریکایی بود.که با تولید نیروی 750 اسب بخار، 0 تا 100 این خودرو به 2.8 ثانیه میرسد.سرعت S7  بالای 399 کیلومتر در ساعت است و این سرعت باعث شده است تا سالین اس۷ در رده ی سریعترین خودروهای جهان سال 2018 باقی بماند.

9. KOENIGSEGG CCR(کوئنیگزگ)

کونیگزگ CCR
کوئنیگزگ CCR

CCR با سرعت 389 کیلومتر در ساعت موفق شد تا نام خود را در لیست سریعترین خودروهای جهان سال 2018 ثبت کند که این موفقیت خوبی برای شرکت کوئنیگزگ است.

10. MCLAREN F1(مک لارن F1)

مک لارن F1
مک لارن F1

این خودرو طراحی‌ها و فناوری‌های متعدد و منحصر به فردی دارد که می‌توان به این نکات اشاره کرد: سبک‌تر و دارای یک ساختار ساده‌تر از خودروهای مدرن اسپورت است، دارای یک صندلی در مرکز خودرو بوده و در پشت دو صندلی برای سرنشینان پشتی است .مک لارن F1 دارای پیشرانه ۱۲ سیلندر با حجم ۶٫۱ لیتر با بلوک آلومینیومی بود که توسط شرکت ب ام و ساخته شد. قدرت این پیشرانه ۶۱۸ اسب بخار در دور موتور ۷۴۰۰ rpm است.همچنین مک لارن با سرعت 387 کیلومتر در ساعت توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند.

 

ایمن ترین خودروهای سال 2018   10کشور با بیشترین تلفات جاده ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *