فوتبال ایران

سهرابیان: ۴ سال از استقلال دور بودم و حالا قوی‌تر برگشتم

آرمین سهرابیان بعد از عقد قرارداد با استقلال گفت: خدارا شکر خیلی خوشحالم که قراردادم نهایی شد و در این دو هفته آقا جواد و آقای کریمی خیلی پیگیر بودند و خیلی زحمت کشیدند تا قراردادم نهایی شود و خوشحالم که به استقلال برگشتم. امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

وی درمورد اینکه در دوره استراماچونی از استقلال جدا شد گفت: بله من ۴ سال از استقلال دور بودم و تجربیات خوبی کسب کردم و قویتر از قبل برگشتم.

سهرابیان در مورد اینکه هدف اصلی تان امسال چیست گفت: هدف اصلی استقلال همیشه قهرمانی است و ما برای قهرمانی می‌جنگیم. سالی که جدا شدم از استقلال از روزهای سخت زندگی ام بود و گفتم که می روم تجربیات خوبی کسب می کنم و حالا آمدم که خودم را ثابت کنم.

سهرابیان در مورد رقابت با مرادمند، عنوان کرد: نظر مربی است که کدام بازیکن بازی کند و تلاشم می‌کنم جایگاهم را در تیم ثابت کنم و یکی از اهدافم این بود که بتوانم به استقلال بیام و به تیم ملی برسم.

وی در مورد فشار زیاد روی خط دفاع تیم گفت: تلاش می کنیم خط دفاعی مستحکم داشته باشیم و جواد را می‌شناسید و مربی بزرگ و کار بلدی است و می‌توانیم عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *