فوتبال ایران

برنامه‌های سایپا برای بازگشت مقتدرانه به لیگ برتر

 سایپا که فصل قبل با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار به لیگ دسته اول سقوط کرد، این فصل از مسابقات لیگ یک را با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه و مربیگری محمود فکری شروع کرد. تیمی که تا پایان نیم فصل در رده دوم قرار دارد و یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

مهندس سیدمهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در گفتگویی با واحد رسانه ای این باشگاه، به اهمّ موارد مربوط به این تیم در نیم فصل دوم پرداخت.

وی مهمترین اولویت این مجموعه را صعود به لیگ برتر دانسته و از تقویت تیم در نیم فصل دوم مسابقاتی بر اساس نیازهای کادر فنی خبر داد.

حسینی پور در ادامه گفت: پایبند بودن به موضوعات اخلاقی، وجه مشخصه این باشگاه از ابتدای تاسیس آن بوده است و ما نیز دقیقاً در همین راستا حرکت خواهیم کرد. مدیرعامل باشگاه سایپا ایجاد فضای توأم با آرامش و بدور از حواشی را یکی دیگر از اولویت های باشگاهش برشمرد و بر ایجاد فضایی دوستانه و همراه با احترام متقابل در مواجهه با مطبوعات و رسانه ها خبر داد.

وی ضمن حمایت قاطع و کامل از محمود فکری و کادر همراهش، بر ضرورت جوانگرایی در این باشگاه تاکید نموده و از حمایت قاطع خود از تیم های پایه و همچنین آکادمی این باشگاه خبرداد و ابراز امیدواری کرد که ظرف دو، سه سال آینده بتوانند از حاصل دسترنج خود در تیم بزرگسالان سایپا استفاده نمایند.

گفتنی است سید مهدی حسینی پور از زمان حضور در پست مدیر عاملی این باشگاه، دست به تغییرات گسترده ای در مجموعه این باشگاه زده و تلاش نموده با گردآوری خبرگان هر حوزه، فصل جدیدی از باشگاه داری نوین را در فوتبال ایران ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *