فوتبال ایران

واکنش یک ملی‌پوش به شایعه خط خوردن از تیم ملی؛ سوءتفاهم بود!

واکنش یک ملی‌پوش به شایعه خط خوردن از تیم ملی؛ سوءتفاهم بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: تمرینات سنگین است، اردوی خوبی داریم و برای سه بازی خیلی سخت در جام جهانی آماده می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است و امیدوارم با نتایج خوبی که در جام جهانی می‌گیریم دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره کار کردن با کی‌روش خاطر نشان کرد: نیاز به گفتن من نیست. همه آقای کی‌روش را می‌شناسند. او مربی بزرگ و کاربلدی است و امیدوارم با ایشان برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی جام جهانی برویم. هدف‌مان این است و امیدوارم با دعای خیر مردم این اتفاق رخ بدهد. ما گروه سختی داریم. انگلیس، ولز و آمریکا تیم‌های خوبی هستند و امیدوارم با تدابیر کادر فنی شرایط خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه باشگاه الاهلی قطر او و محمدحسین کنعانی‌زادگان را از اردوی تهران به قطر برگردانده بود، اشاره کرد: روزی که برگشتیم فیفادی نبود. روزی هم که آقای کی‌روش به باشگاه آمده بود، صحبت‌ها شده بود تا در خدمت تیم ملی باشیم، ولی سوءتفاهماتی شده بود که خدا را شکر رفع شد و ما توانستیم به اردوی تیم ملی برگردیم.

خلیل‌زاده در خاتمه تصریح کرد: آرزو دارم بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم و امیدوارم رضایت کی‌روش را جلب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *