فوتبال ایران

بعد از مصاحبه تاج؛ اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند!

بعد از مصاحبه تاج؛ اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند!

<

هدایت‌ ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به تمام ارگان‌ها و اعضای زیر مجموعه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که «حق هیچ‌گونه مصاحبه‌ای با رسانه‌های گروهی را ندارند و تمام مصاحبه‌ها باید با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام شود».

در این نامه آمده است: «به منظور ایجاد وحدت رویه در امر اطلاع رسانی و صیانت از اقدامات مثبت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق فدراسیون فوتبال، مقتضی است کلیه افراد تحت قرارداد با این مجموعه از انجام هر گونه مصاحبه با رسانه‌های گروهی و حضور در کلیه برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی و … بدون هماهنگی با روابط عمومی فدراسیون خودداری نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق مطابق با آیین نامه تخلفات اداری با ایشان برخورد خواهد شد».

این نامه دو روز پس از صحبت‌ها و لحن عجیب مهدی تاج در شبکه ورزش سیما به ارکان فدراسیون ابلاغ شده و به نظر می‌رسد مصاحبه او دامن اعضای این فدراسیون را گرفته است!

با وجود گذشت بیش از سه هفته از ناکامی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اعضای هیئت رئیسه و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال تاکنون پاسخ شفافی به بحث ادامه یا قطع همکاری با کارلوس کی‌روش و دلایل نتایج ضعیف تیم ملی در جام جهانی نداده‌اند و به نظر می‌رسد این سکوت با نامه ممنوع المصاحبه شدن اعضای فدراسیون ادامه خواهد داشت.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *