فوتبال ایران

بنزما به جام جهانی باز می‌گردد؟

بنزما به جام جهانی باز می‌گردد؟

ایمان گودرزی؛ آسیب دیدگی کریم بنزما باعث بر هم خوردن تمرکز تیم ملی فرانسه در آستانه رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. یک آسیب دیدگی از ناحیه ران پای چپ در لحظه آخر باعث شد او از همراهی فرانسه در قطر باز بماند. اگر چه این وضعیت می تواند به صورت غیرمنتظره ای تغییر کند.

آن طور که RMCSport خبر داد و Relay هم آن را تایید کرد، کریم بنزما ممکن است توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه فراخوانده شود. این در صورتی خواهد بود که او پیش از حذف تیم ملی فرانسه از رقابت های جام جهانی بهبود پیدا کند. روند بهبودی کریم بنزما خوب پیش می رود و تورنمنت تا ۱۸ دسامبر که فینال رقابت ها برگزار می شود، ادامه خواهد داشت.

این اطلاعات از آن جایی منطقی به نظر می آید که کریم بنزما با هیچ بازیکنی در لیست تیم ملی فرانسه جایگزین نشده است. اگر چه برای این منظور باید ۲ شرط لحاظ شود. در وحله اول کریم بنزما باید آمادگی خود را به صورت صد در صدی بازیابد و در وحله دوم دیدیه دشان باید او را به تیم ملی فرا بخواند. در حال حاضر این شرایط لازم از دستور کار خارج نیست. هر چند که با وجود روند خوب بهبودی کریم بنزما وضعیت تا حدی پیچیده است. ده روز پیش بود که مشخص شد که او بیست روز از میادین به دور خواهد بود.

طبق اطلاعات رلوو، رئال مادرید کاملا از این شرایط مطلع است هرچند که آن ها نمی تواند هیچ عملی برای جلوگیری از فراخوانده شدن کریم بنزما به تیم ملی فرانسه انجام دهند. فیفا باشگاه ها را ملزم به در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم های ملی کرده است و در این مورد خاص هم تفاوتی وجود ندارد. اگر فرانسه کریم بنزما را بخواهد رئال مادرید چاره ای جز در اختیار گذاشتن او نخواهد داشت.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *