فوتبال ایران

توضیحات طارمی درباره توهین نژادپرستانه

مهاجم تیم ملی فوتبال می‌گوید پاسخ فدراسیون به توهین مدیر اسپورتینگ لیسبون جنبه ملی داشت چون علیه مردم ایران بود.

مهدی طارمی پس از پیروزی پر گل ایران مقابل آنگولا اظهار کرد: خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم و از نظر تیمی و تاکتیکی بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. برنامه‌هایمان را نسبت به بازی قبل بهتر پیاده کردیم و با آماده سازی خوبی به استقبال جام ملت‌ها می‌رویم.

او درباره رقبای ایران در جام ملت‌ها گفت: باید بگویم ما هم تعداد بازی‌های زیادی است که نباختیم و روز به روز بهتر می‌شویم. رقبای ما هم کار خود را پیش می‌برند اما ایران هم قدرت آسیاست. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

او درباره منتفی شدن انتقالش به میلان گفت: نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم.

توهین نژادپرستانه علیه مردم ایران بود

مهاجم پورتو درباره صحبت‌های نژادپرستانه مدیر اسپورتینگ لیسبون علیه او بیان کرد: او صحبت‌هایی کرد که به ملیت ربط داشت و فقط به من ربطی نداشت. فدراسیون از من سوال پرسید مایل هستی علیه آن‌ها بیانیه بدهیم و من هم گفتم برایم فرقی نمی‌کند و کار خودم را انجام می‌دهم. به فدراسیون گفتم چون جنبه ملی دارد، اگر می‌خواهید جواب دهید. این توهین نژادپرستانه علیه مردم ایران بود.

او درباره آماده سازی تیم ملی بیان کرد: اگر بخواهم درباره شرایط تیم ملی صحبت کنم، آه و ناله می‌شود. ما چه بگوییم وقتی دعواهایمان را بیرون انجام می‌دهیم و می‌گوییم اینجا گل و بلبل است. خودتان همه چیز را می‌دانید. آه و ناله ما هیچ فایده‌ای ندارد. تمرکزمان را باید روی بازی‌ها بگذاریم و همه پشت هم دست در دست هم برای قهرمانی تلاش کنیم.

طارمی درباره غیبت سردار آزمون در تیم ملی گفت: او بازیکن بسیار بزرگی است و حضورش می‌تواند برای ما بسیار تاثیرگذار باشد. ان‌شاءالله سردار از اردوی بعدی به تیم اضافه می‌شود.

مهاجم پورتو درباره وضعیت چمن در آستانه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بیان کرد: من بازیکن تیم ملی هستم. از رییس مجموعه آزادی این سوال را بپرسید. من هرچه بگویم تاثیر خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *