فوتبال ایران

عکس | دیدار امیر قلعه‌نویی با یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به همراه میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه و مدیر فنی فدراسیون برای شرکت در دو رویداد مهم شامل جلسات آنالیز مسابقات جام جهانی 2022 و قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2023 به قطر رفته، امشب در کنار سرمربی افسانه‌ای آرسنال، مشغول تماشای بازی این تیم برابر نیوکسل شد.

در حالی که بسیاری از سرمربیان شاخص تیم‌های ملی و مدیران فنی فدراسیون‌های آنها برای شرکت در همایش آنالیز مسابقات جام جهانی که از فردا به مدت دو روز در این شهر برگزار خواهد شد، حاضر شده‌اند، سرمربی تیم ملی ایران نیز به همراه ماجدی در دوحه حاضر است و امشب چند دیدار جالب با بزرگان فوتبال جهان داشتند.

در حاشیه این حضور، امشب امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی در حالی که مشغول تماشای بازی آرسنال برابر نیوکسل بودند، آرسن ونگر، مدیر فنی فیفا و سرمربی اسبق توپچی‌های لندن نیز این دو را با دقتی زیاد روی عملکرد شاگردان آرتتا همراهی کرد تا قابی جالب از این دیدار ثبت شود.
1872622
این همایش که از فردا با سه موضوع بررسی و آنالیز فنی مسابقات، آنالیز صحنه‌های داوری و آخرین تکنولوژی‌های روز و به کار گرفته شده در فوتبال آغاز خواهد شد، میزبان شخصیت‌های مختلف و بزرگ دنیای فوتبال است که بسیاری از آنها نظیر هانسی فلیک، لیونل اسکالونی و یورگن کلینزمن به مانند سرمربی تیم ملی از امروز وارد دوحه شدند و سایرین نیز فردا در پایتخت قطر حاضر خواهند شد.

در این بین، امیر قلعه‌نویی گفتگویی با لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، قهرمان جام جهانی 2022 قطر هم داشت و در خلال آن صحبت از لیونل مسی، اعجوبه دنیای فوتبال به میان آمد که سرمربی تیم ملی آرژانتین در واکنش به تحسین قلعه‌نویی از این ابرستاره، به تمجید از مسی پرداخته و از رفاقت میان او و کاپیتان تیمش و همچنین تفاوت‌های او با سایر بازیکنان سخن گفته است.

نکته اینکه قلعه‌نویی در این فضا، دیداری هم با جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، داشته و با او گپ و گفتی کوتاه درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *