خاطرات

خاطرات تعمیر خودرو و موبایل و…

شاید بعد از شنیدن کلمه تعمیر کمی حس ناخوشایندی به ما دست دهد زیرا این کلمه خاطرات تعمیر خودرو ، لپ تاپ ، گوشی ، لوازم خانگی و هزار وسیله دیگر را به ذهن ما فراخوانی مکینند که در برگیرنده ی اتفاقات تلخ و شیرین هستند و اغلب دارای یک تجربه ارزشمند میباشند.

خاطرات تعمیر وسایل خودتو بنویس !

شما علاوه بر خواندن خاطرات دیگر دوستان خود در مورد تعمیرات و تعویض وسایلشون ، میتوانید خاطرات خود در مورد همین موضوع را نشر داده و تجربیات خود را به دیگران منتقل کنید.

برای مشاهد خاطرات نوشته شده و یا نوشتن خاطرات خود به پایین همین صفحه مراجعه کنید.

یک دیدگاه

  1. یه سواری خوب داشتم که وقتی سرعتش در بزرگراه بالای 100 تا میشد یه صدای وووووووووووو از جلوش میومد. بردمش تعمیرگاه کارشناس نشست پشت رول و با 120 تا رفت ولی گفت من صدایی نمیشنوم در صورتی که صدا داشت مییومد. بالاخره من قانع نشدم گفتم کارشناس دیگری بیاد،کارشناس اومد ایشان هم بعد از کمی رانندگی گفتن صدا میاد ولی کمه ، احتمالا از موتورش باشه باید ماشین بمونه تا موتورش را باز کنیم، دلم رضا نمیداد چون احساس میکردم واقعا از مشکل سر در نیاوردن. بردم پیش یکی دیگه گفت اره صدا میده از موتورش هست ولی بنظر وضع موتور خرابه ،من جات باشم ماشین را میفروشم میره ، قبول نکردم چون خودروی بسیار با کیفیتی بود و اصلا اذیت نکرده بود. خیلی ناراحت شدم در مسیر برگشت به خونه یه تایری بود گفتم ازش تایر بپرسم ، پرسیدم قیمتش خوب بود گفتم لاستیکهای جلو را عوض کنه ، لاستیک فروش یه دستی از داخل به یکی از تایرهای جلویی کشید و گفت خوب موقع اومدی یکی از لاستیکها دوپوسته شده، تا اینو گفت من دوهزاریم افتاد که اون صدا از کجاست.تایرها را تعویض کرد و با سرعت به خونه برگشتم. دیگه صدایی نمیداد ماشینم و خیلی خوشحال بودم از این موضوع.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *