فوتبال ایران

پیشنهاد اروپایی برای ستاره پرسپولیس

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که بعد از مصدومیت در بازی مقابل ازبکستان به تازگی فکش را جراحی کرد، به تازگی با یک پیشنهاد از لیگ ترکیه مواجه شد ولی به دلایلی آن را نپذیرفت. بیرانوند که طی هفته های گذشته طی دو مرحله به باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلب ۸ میلیاردی اش نوتیس داده بود، هنوز طلبش را دریافت نکرده و با توجه به اتمام مهلت باشگاه پرسپولیس، بیرانوند می تواند با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به صورت یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند.

حتی اگر باشگاه پرسپولیس هم طی روزهای آینده مطالبات بیرانوند را پرداخت کند، علیرضا می تواند با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس، بازیکن آزاد شود و به هر تیمی که خواست برود. طی روزهای گذشته یک پیشنهاد از سوپرلیگ ترکیه به دست بیرانوند رسیده و باشگاه فاتح گاراگومروک اسپور ترکیه خواهان جذب گلر اول فوتبال ایران شده است. این باشگاه که فصل قبل در لیگ ترکیه به مقام هفتم رسیده بود، روی بیرانوند به عنوان گلر اول نظر داشت ولی پیشنهاد مالی این باشگاه کم بود و مورد قبول بیرانوند واقع نشد.

این باشگاه برای یک فصل به بیرانوند پیشنهاد ۴۰۰ هزار یورویی اعلام کرد ولی علیرضا با رد این پیشنهاد اعلام کرد حاضر نیست به این تیم برود. البته این احتمال وجود دارد که باشگاه مورد نظر طی روزهای آینده پیشنهاد جدیدی با رقم بالاتر برای بیرانوند ارسال کند تا بتواند نظر مثبت گلر قرمزها را جلب کند. با این حال بیرانوند به باشگاه ترکیه ای اعلام کرد با این رقم ها حاضر به امضای قرارداد نیست.

بیرانوند این روزها دوران نقاهت بعد از عمل جراحی اش را سپری می کند و قطعا نمی تواند در روزهای ابتدایی تمرینات پرسپولیس شرکت کند. بیرانوند همچنان از لیگ عربستان هم پیشنهاد دارد ولی هنوز مجوز حضور بازیکنان ایرانی در این کشور صادر نشده است و مشخص نیست سرانجام بازیکنان ایرانی می توانند به فوتبال عربستان بروند یا خیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *