فوتبال ایران

درگیری لفظی مجیدی پای پلیس را به استقلال باز کرد!

فرزاد مجیدی پیشکسوت استقلال که فصل گذشته یکی از اعضای کادر فنی این تیم بود، مطالباتی از باشگاه دارد که هنوز پرداخت نشده و او به همین منظور، امروز راهی ساختمان باشگاه شد تا بتواند با مدیر عامل آبی‌ها دیداری داشته باشد.

با وجود حضور مجیدی در ساختمان باشگاه، اما علی فتح‌الله‌زاده در دفترش حضور نداشت و مربی سابق استقلال نیز جهت پیگیری مطالباتش به بخش مالی رفت که ظاهراً کار به درگیری‌های لفظی کشیده می‌شود و حتی پای پلیس نیز به این موضوع باز می‌شود.

مجیدی که از اتفاقات رخ داده عصبانی بود، در این خصوص گفت: مطالباتی از قبل داشتم و برای همین منظور، به دیدار علی فتح‌الله‌زاده رفتم که متأسفانه ایشان در دفترش حضور نداشت.

او ادامه داد: من در استقلال سمت مربی، سرپرست و مدیر اجرایی داشته‌ام و سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام. اما امروز برخوردی که با من صورت گرفت، بسیار زشت و زننده بود. اتفاقات شرم‌آوری رخ داد، شرم‌آور، شرم‌آور و شرم‌آور!

مجیدی افزود: من به حرمت هواداران استقلال تاکنون سکوت کرده بودم و امروز نیز تنها برای پیگیری مطالباتم به ساختمان باشگاه رفتم ولی اتفاقاتی افتاد که حتی به تلفن همراه من نیز آسیب وارد شد.

پیشکسوت آبی‌ها در پایان گفت: استقلال خانه من است و من قصد داشتم پس از اتفاقات امروز، اقداماتی را انجام دهم، اما به احترام هواداران و علی فتح‌الله‌زاده فعلا سکوت می‌کنم تا با ایشان دیدار کنم، اما برای چیزی که امروز بر من گذشت، متأسفم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *