فوتبال ایران

فرار به سوی قهرمانی!

 تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود خاتمه یافت. گل سپاهان را محمد کریمی در وقت‌های اضافه به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی (30-علی نعمتی)، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محمد عمری و پریرا.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

دقیقه ۱۳: شوت خطرناک مهدی ترابی را پیام نیازمند به خوبی جمع کرد.
دقیقه ۲۲: سپاهان توانست دروازه قرمزها را باز کند اما کمک داور اعلام افساید کرد. ورزشگاه در برای یک لحظه در سکوت فرو رفت و بعد از مردود شدن دوباره هیاهو در استادیوم حاکم شد و سپاهانی‌ها اعتراض داشتند.
دقیقه ۲۶: فرصت خوب برای سپاهان که مدافعان پرسپولیس مقابل فشار حملات سپاهان مقاومت کردند.
دقیقه ۳۱: فرصت خطرناک برای سپاهان که سانتر احمدزاده از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهاجم این تیم به بیرون رفت.
دقیقه ۴۵: بهترین فرصت پرسپولیس در این نیمه با حرکت سریع امیری از سمت چپ شکل گرفت و پس از سانتر، ضربه عالیشاه را پیام نیازمند مهار کرد و توپ دفع شد.

دقیقه ۵۶: سانتر خطرناک رامین با ضربه سر مغانلو همراه شد اما بیرانوند توپ را به خوبی جمع کرد.
دقیقه ۶۲: ضربه امیری به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت و نفس ها در سینه افراد حاضر در ورزشگاه حبس شد.
دقیقه ۶۸: شوت خطرناک و سنگین یوسفی توسط بیرانوند جمع شد.

دقیقه ۹۰: بار دیگر بیرو ایستادگی کرد و این بار شوت سنگین اولیویرا را مهار کرد.
دقیقه ۴+۹۰: در آخرین موقعیت بازی مقاومت پرسپولیس ده نفره شکسته شد. محمد کریمی با شهریار مغانلو یک و دو کرد و در نهایت خود کریمی با شوت بی نقص خود دروازه بیرانوند را در زمانی باز کرد که فرصتی برای جبران نباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *