فوتبال ایران

میلیاردرهای ورزش دنیا فوتبالیست نیستند!

فوربس فهرست ورزشکاران میلیاردر را منتشر کرده که بر اساس آن لبرون جیمز و تایگر وودز تنها ورزشکارانی هستند که هنوز در حال بازی هستند.

دارایی خالص لبرون یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، زیرا انتظار می‌رود که او امسال از قراردادش بیش از ۱۲۴ میلیون دلار درآمد داشته باشد و با نایک، AT&T، پپسی، اسپرینگ هیل، بلیز پیتزا و تونال نیز به عنوان سفیر برند همکاری کند.

انتظار نمی‌رود ستاره لس‌آنجلس لیکرز با وجود ۳۸ سال سن، سال آینده بازنشسته شود، زیرا او بارها تاکید کرده است که می‌خواهد با یا مقابل پسرش، برونی، در NBA بازی کند: “من باید با پسرم در زمین باشم، باید. یا در یک لباس یا یک مسابقه مقابل او. منظورم مانند پشتیبانی از یکدیگر در تمام بازی‌ها نیست. زیرا هر دوی ما گارد امتیازی هستیم. اما من دوست دارم کل کاری که کن گریفی پدر و جونیور کردند را انجام دهم. مطمئناً این ایده‌آل خواهد بود.”

در همین حال، طبق گزارش‌ها، اسطوره گلف ۱.۷ میلیارد دلار از طریق جوایز مسابقات و سایر درآمدها به دست آورده است. وودز در بیست و پنجمین مسابقات مسترز خود شرکت خواهد کرد، تورنمنتی که در آن پنج بار پیروز شده است. این درحالی است که بنیاد او به احتمال بازنشستگی قریب‌الوقوعش اشاره کرده است.

خود وودز در این باره گفت: “نمی‌دانم به اندازه چند نفر توان دارم. من خیلی خوش‌شانس هستم که این توان را دارم. تحرک و استقامت اما در طول زمان هرگز یکسان نخواهد بود. من نمی‌توانم برای هر تعداد تورنمنت که دوست دارم خودم را آماده و بازی کنم، اما فعلا شرایطم خوب است و با آن کنار آمدم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *