فوتبال ایران

تلاش دوباره رئیس لالیگا برای به دردسر انداختن بارسلونا

نشریه موندودپورتیوو اعلام کرد که کمیته اجرایی سازمان لیگ اسپانیا دقیقاً دو هفته دیگر (19 آوریل) جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار خواهد کرد و در آن بار دیگر پرونده انضباطی باشگاه بارسلونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بارسلونا از مدتی پیش متهم است که در دوران ریاست خوسپ ماریا بارتومئو به انریکس نگریرا نایب‌رئیس پیشین کمیته داوران فوتبال اسپانیا رشوه داده است. این اتهام سروصدای زیادی در فوتبال اسپانیا به‌راه انداخت اما چندی پیش مراجع قضایی رسیدگی‌کننده به این پرونده اعلام کردند که مدارک کافی برای اثبات اتهام وجود ندارد و به این ترتیب باشگاه کاتالان تبرئه شد.

با این حال از نظر خاویر تباس رئیس لالیگا و همکاران او در سازمان لیگ اسپانیا، بارسلونا هنوز در مظان اتهام قرار دارد و به همین دلیل آنها قصد دارند در جلسه بعدی‌شان این پرونده را مورد بازبینی قرار دهند.

تباس و بارسایی‌ها مدتی است که با یکدیگر وارد جنگی علنی شده‌اند. آغاز این درگیری مخالفت رئیس لالیگا با تلاش بارسایی‌ها برای راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا بود و متهم شدن کاتالان‌ها به رشوه دادن به نگریرا بهانه دیگری شد تا این جنگ با شدت بیشتری ادامه پیدا کند،

این در حالی است که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نیز پس از جنگ با بارسلونا در مورد پروژه سوپرلیگ، اکنون پرونده‌ای جداگانه برای رسیدگی اتهامات نسبت داده‌شده به این باشگاه به جریان انداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *