فوتبال ایران

حمایت اسطوره رئال از سردار آزمون/بازگشت اعتماد به‌نفس به ستاره ایرانی

سردار آزمون روز گذشته و در جریان رقابت‌های بوندس لیگا در ترکیب اصلی بایر لورکوزن برابر فرایبورگ حضور داشت. در حالی که بایر با یک گل از حریف خود عقب بود، آزمون در نیمه دوم گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند. این نخستین گل آزمون در این فصل از مسابقات بوندس لیگا بود.

آزمون بعد از این بازی درباره گل زیبایی که به ثمر رساند، گفت: پاس گل عالی بود. امیدوارم گل هم عالی بوده باشد.

به گزارش «کیکر» برای آزمون این گل اهمیت زیادی داشت زیرا اولین گل او در فصل می‌تواند نقطه عطف دوران ناامیدکننده او در لورکوزن باشد.

«ژابی آلونسو» سرمربی لورکوزن هم با تمجید از مهاجم ایرانی تیمش گفت: در حال حاضر می‌بینید که او احساس سبکی و سرعت بیشتری دارد. سردار این را هر روز در تمرین نشان می‌دهد.

سرمربی لورکوزن تاکید کرد: سردار از شانس خود استفاده و خیلی خوب بازی کرد. او همچنین مقابل ماینتس خوب عمل کرد. مهاجمان با گل زندگی می‌کنند. برای او گلزنی مهم بود.

آلونسو تردیدهای اساسی درباره آزمون را کنار گذاشت و گفت: ما از کیفیت این بازیکن اطلاع داریم.

با این حال طبق گزارش نشریه آلمانی، این مانع از فروش بازیکن ۲۸ ساله ایرانی به المپیک مارسی در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌شد. فرانسوی‌ها آماده پرداخت ۱۰ میلیون یوروی درخواستی بایر بودند. معامله با بایر فقط به این دلیل شکست خورد که مارسی توانست در آخرین لحظه «ویتینیا» مهاجم براگا را به خدمت بگیرد.

آزمون پس از بازی روز گذشته تایید کرد که به جدایی از بایر و تغییر تیمش «خیلی نزدیک» بوده است. به گفته آزمون قرار بوده او در المپیک مارسی پیراهن شماره ۱۱ را به تن کند.

کیکر در پایان گزارش خود نوشته است: «برای آزمون که می‌خواست از لورکوزن فرار کند، حداقل سه بازی نیاز بود که دوباره به او اعتماد به نفس بدهد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *