فوتبال ایران

یقه چه کسی را باید بگیریم؟

زبیر نیک نفس بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی های لیگ حساس است و برای هواداران هم که شده باید همه تلاش را بکنیم اما فکر و ذکرمان مساله حضور در آسیاست. از مسئولان باید بپرسیم که چطور می شود فصل گذشته و این فصل از آسیا حذف می شویم این عمر و جوانی ماست. می توانیم روزهای خوبی در آسیا داشته باشیم.بهترین سال های عمرمان است و می توانیم در آسیا بهترین کارها رابرای مردم و خودمان بکنیم و برای کشور افتخار افریینی کنیم اما بخاطر کم کاری اشتباه یا مسایل دیگر باید سوخت بدهیم.

وی در مورد اینکه استقلال برد اما هواداران خوشحال نبودند گفت: امسال تیم شرایط فوق العاده ای دارد و با این تیم در آسیا می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. پارسال انجوری و امسال اینجوری، یک ماه دیگر لیگ تمام می شود و فقط یک سوم قراردادمان را گرفته ایم. نه اعتصابی نه حرف و حدیثی بازیکنان بهترین بازی شان را انجام می دهند و فقط می توانیم حرص بخوریم.

نیک نفس در مورد اینکه پول بورس و انتقال صیاد منش کجاست گفت: من از این مسایل خبر ندارم. از پارسال هم چک طلب دارم که مال ماه 7 یا 8 است که هنوز پاس نشده است و امسال هم یک سوم قراردادم را گرفته ام با این وجود تمام تلاش مان را می کنیم ولی از یک طرف پول ها یمان است و از آن مهم تر حضور در آسیاست. به قول آن شخصیت در فیلم من الان باید یقه چه کسی را بگیرم؟ دو هفته هم نتیجه نمی گیریم سریع مصاحبه می کنند که این افراد باید جریمه شوند و … الان معلوم نیست کجا هستند نه سرتمرین نمی آیند.

وی در مورد اینکه هیچ کدام از مدیران باشگاه امشب به ورزشگاه نیامدند، گفت: این را باید از خودشان بپرسید که چرا نیامدند بازیکن باید کار خودش را بکند و مربی هم همین طور من نمی دانم مقصر کیست. در چم و خم کار نیستم باشگاه بزرگ استقلال نباید پشتوانه ای داشته باشد که در آسیا باشد؟ پارسال انگونه حذف شدیم و امسال هم اینگونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *