فوتبال ایران

شرط استقلال برای جدایی یک گلر

بعد از تمدید قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال حالا به احتمال فراوان شاهد جدایی علیرضا رضایی از جمع آبی‌پوشان خواهیم بود. دروازه‌بان 24 ساله آبی‌ها طی دو فصل گذشته با وجود شرایط خوبی که داشت فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و همین مساله سبب شده تا خواهان جدایی از استقلال باشد.

رضایی یکسال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده و به همین خاطر جدایی او منوط به اخذ رضایت از باشگاه است. او در عین حال پیشنهادهایی از برخی تیم های دیگر دریافت کرده اما برای پیوستن به تیم دیگر باید با استقلال توافق کند.

در چنین شرایطی مدیران استقلال با نظر نکونام با باشگاه هوادار برای جذب محمدرضا خالدآبادی وارد مذاکره شده‌اند و به توافقاتی نیز دست یافته‌اند. انتقال خالدآبادی به استقلال با توجه به پیوستن علیرضا حقیقی به هوادار محتمل است اما هنوز این تفاهمات روی کاغذ نیامده است.

از این رو با تاکید نکونام تا زمان عقد قرارداد رسمی با خالدآبادی رضایتنامه علیرضا رضایی صادر نخواهد شد. گلر استقلال فعلا در تمرینات حضور دارد و منتظر روشن شدن وضعیت خالدآبادی است.

با حضور خالدآبادی در استقلال و با توجه به تمدید قرارداد سیدحسین حسینی این دو دروازه‌بان به همراه سینا سعیدی‌فر گلرهای آبی‌پوشان را در فصل جدید تشکیل خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *