فوتبال ایران

تکذیب یک شایعه در مورد قایدی

شب گذشته و در جریان دیدار برابر آلومینیوم، کوین یامگا و رافائل سیلوا، بازیکنان خارجی استقلال، با دریافت کارت زرد از داور مسابقه، دیدار هفته بعد برابر هوادار را از دست دادند.

پس از پایان بازی، برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که مهدی قایدی اکنون تنها بازیکن ۳ کارته استقلال است که در صورت دریافت کارت زرد در بازی بعدی، شهرآورد بزرگ پایتخت را از دست می‌دهد.

با وجود اینکه بررسی تمامی اخطاری‌های استقلال در این فصل نشان می‌داد که وینگر بوشهری آبی‌ها تنها ۲ کارت زرد دریافت کرده، اما خبرنگار ورزش سه از طریق یکی از مسئولین باشگاه استقلال، تعداد اخطارهای قایدی را استعلام گرفت که مشخص شد سه‌کارته بودن این بازیکن صحت ندارد.

مهدی قایدی در این فصل در ۲ دیدار برابر مس کرمان و پیکان از داوران اخطار دریافت کرده و بدین ترتیب اگر او در بازی هفته بعد برابر هوادار نیز کارت زرد بگیرد، مشکلی برای حضور در دربی پایتخت ندارد.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا و رافائل سیلوا بازیکنان در شرف محرومیت استقلال بودند که ۲ نفر اول در بازی با ذوب آهن ۴ کارته شده و دیدار با آلومینیوم را از دست دادند و ۲ بازیکن خارجی آبی‌ها نیز شب گذشته کارت گرفتند و در بازی بعدی غایب هستند.

بدین ترتیب، استقلال هیچ بازیکن سه‌کارته‌ای در دیدار بعدی خود ندارد و خطر محرومیت از دربی بر اثر ۴ کارته شدن، هیچ‌کدام از شاگردان ساپینتو را تهدید نمی‌کند. بدیهی است که دریافت کارت قرمز برابر هوادار، به منزله محرومیت از بازی با پرسپولیس خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *