فوتبال ایران

معاون باشگاه پرسپولیس: شرایط سپاهان باید برای همه تیم‌ها باشد

محمد محمدی در مورد آسیب پرسپولیس از داوری، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم جامعه داوری نسبت به هزینه‌های سنگینی که می‌شود، قشر مظلومی است. بیشترین هجمه روی آن‌ها است و کمترین در آمد را از فوتبال دارند. با کوچکترین اشتباه عملکردشان زیر سوال می رود.

وی افزود: این منصفانه نیست تمام مربیان و مدیران و بازیکنان در مورد داوری صحبت کنند. انسان جایزالخطاست. غیرممکن است داوری بخواهد آبرو و شرف خودش را وسط بگذارد. مطمئناً اشتباهات سهوی است. امیدوارم کمتر شود. ما در هفته‌های اخیر از داوری لطمه خوردیم. طبیعتا هواداران زیادی داریم. وقتی یک اشتباه در نتیجه تاثیرگذار است، کنترل سخت می شود. اشتباهات داوری قسمتی از فوتبال است. امیدواریم به سمتی برویم که داوران در این زمینه کمر آسیب ببینند.

محمدی گفت: فوتبال الان یک علم است. باید به روز باشیم. اینکه هنوز با امکانات قدیم بخواهیم کار را جلو بریم امکان پذیر نیست. اگر انتظارمان از داوری این است که به روز باشد باید امکانات به روز در اختیارشان بگذاریم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات رئیس کمیته داوران و اینکه گفته می شود پرسپولیس طلبش را از کمیته داوران گرفت، عنوان کرد: متاسفانه او هم تحت فشار این صحبت را کرد. مربی، مدیر و داور ممکن است زمانی آمادگی مصاحبه را نداشته باشند. باید زمان بدهیم که حرفی بزنند که تبعات نداشته باشد. تمام صحبت ها و عملکرد من مسئول زیر ذره بین است و ممکن است بار حقوقی داشته باشد. صحبت های افشاریان در آن زمان منطقی نبود. مطمئنا اگر الان به حرف هایش رجوع کند متوجه می شود با تبعات آن تا آخر لیگ باید دست و پنجه نرم کنیم.

وی در مورد صحبت های مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه هدف قهرمان شدن یک تیم خاص است، اظهار داشت: این اظهار نظر مدیرعامل باشگاه طبیعتا به خاطر فشار بعد از بازی بود. رویه ما از زمان حضور درویش، اینطور بوده که کمتر مصاحبه کنیم و کارمان را به نحواحسن انجام بدهیم. سعی می کنیم با آرامش کار کنیم و این آرامش را هم به تیم منتقل کردیم. تمام هم و غم ما این است که تیم در آرامش باشد اما تیمی که وارد زمین می شود از مدیریت تا تدارکات و خدمات، همه دست به دست هم می دهند که تیم با فرغ بال به زمین برود.

محمدی تصریح کرد: همه سالیان سال در باشگاه زحمت کشیده اند. تمام تلاش یک مجموعه با یک سوت اشتباه زیر سوال می رود. به خاطر همین مسئول یک مجموعه تحت فشار قرار می گیرد وقتی حقش پایمال می شود. دوستانی که در کمیته داوران هستند بدانند اگر حرفی زده نمی شود صرف این است که حرفمان را در زمین بزنیم و فوتبال بازی کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی دوستانه سپاهان و زنیت، گفت: این عادی نیست که در حین برگزاری مسابقات لیگ که حساسیت در صدرجدول زیاد است و تیم ها به هم نزدیک هستند، حضور یک تیم خارجی از نظر بار فنی قطعا تاثیرگذارخواهد بود اما چه خوب بود با هماهنگی بیشتری صورت می گرفت.

وی در مورد اینکه مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده قرار این بازی قبل از جام جهانی گذاشته شده، عنوان کرد: سهیل مهدی بسیار زحمت می کشد و به او ارادت خاصی داریم. الان یک تیم حرفه ای در سطح اول دنیا پیدا کنید که برنامه یکسال آینده اش را نداند. اصلا غیر ممکن است. می گویند قبل از جام جهانی، مشکلی نیست. در تمام دنیا تیم های حرفه ای مثل زنیت قبل از فصل برنامه ریزی می کنند. اگر این امکان برای سپاهان هست باید برای بقیه تیم ها هم باشد.

محمدی در مورد اینکه مهدی اعلام کرده هر تیمی در این سطح بازی بگذارد استقبال می کنیم، اظهار داشت: لیگ‌مان به هم می ریزد! تیم ما 6-5 روز یکبار بازی میکند چرا الان باید 9روز فاصله بیفتد؟ بازی با زنیت برای سپاهان آورده خیلی خوبی خواهد داشت. تمام مربیانی که بزرگ فکر می کنند به دنیال بازی با تیم قوی هستند اما نه در این زمان از فصل، این اتفاق کلا به نفع سپاهان است. امیدوارم این اتفاق برای همه رفم بخورد. اگر قرار است برنامه ریزی اینچنینی باشد زودتر به ما هم اعلام کنند. من در قرعه کشی جام حذفی بود، گفتند اول و دوم بازی های جام حذفی برگزار می شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده لوکادیا، گفت: سه روز قبل از دربی، سر تمرینات حاضر شدم. لوکادیا در تمرین، بسیار سرحال بود. از تمرین که رفت به راننده گفته بود فردا برای رفتن به تمرین به هتل بیا، یکی دو ساعت بعد با راننده اش تماس می گیرد و اعلام می کند سریع به هتل برود. راننده می بیند وسایلش را با عجله جمع می کند که به فرودگاه بروند.

وی افزود: او به باشگاه اطلاع می دهد و از آنجا به بعد مسئول روابط بین الملل نزد آن ها می رود که موضوع چیست و چه اتفاقی افتاده است. می گوید مشکل خانوادگی دارم و باید سریعا از ایران بروم. او از روز شنبه شب در هتل روبروی فرودگاه مستقر بود. با توجه به قوانین کشورمان تمام بازیکنان خارجی باید مفاصای مالیاتی داشته باشند. این پروسه زمان بر است اما با توجه به تعهد لوکادیا و مدیر برنامه اش که ظرف 48 ساعت بر می گردد، با ارتباطی که درویش با دوستانش گرفت، او از کشور خارج شد. بعد از 48 ساعت فسخ یک طرفه کرد. الان هم دوستان درحقوقی و بین الملل مدارک لازم را تهیه می کنند که به وقتش شکایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *