فوتبال جهان

یونایتد ثابت کند به رونالدو اصلا نیاز ندارد

یونایتد ثابت کند به رونالدو اصلا نیاز ندارد

منچستریونایتد در روزهای اخیر با پیروزی 2-0 مقابل برنلی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه صعود کرد. این مسابقه اولین دیدار منچستریونایتد از زمان جدایی پرحاشیه و پرتنش کریستیانو رونالدو بود.

اما محک اصلی برای یونایتدها در غیاب رونالدو سه روز دیگر خواهد بود. زمانی که نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای شیاطین سرخ با دیدار مقابل ناتینگهام فارست آغاز می‌شود. پاتریس اورا، کاپیتان سابق یونایتد، می‌گوید وقتی روز ششم دی ماه ناتینگهام فارست به تئاتر رویاها می‌آید شیاطین سرخ باید به همه دنیا ثابت کنند که نیازی به کریس رونالدو ندارند.

کاپیتان سابق یونایتد در این باره گفت:” بازی با ناتینگهام بازی بزرگی است. جسی لینگارد با پیراهن فارست به اولدترافورد برمی‌گردد و حتی اگر او عاشق یونایتد باشد ولی می‌خواهد هر طور شده به تیم سابقش ضربه بزند تا خودش را ثابت کند. بعید است یونایتد لیساندرو مارتینز و رافائل واران را در اختیار داشته باشد.

اما مهمترین موضوع این است که اریک تن‌هاخ برای اولین بار بدون کریستیانو رونالدو در لیگ برتر بازی می‌کند و به نظرم فشار زیادی از روی شانه‌های این مربی برداشته شده است. خیلی خوشم آمد که وقتی از تن‌هاخ نظرش را درباره جدایی رونالدو پرسیدند گفت تمرکزش آینده است. یونایتد حتما باید در این بازی عالی کار کند تا نشان دهد نیازی به کریستیانو ندارد”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *