فوتبال جهان

عکس| فرود کبوترها در این استادیوم برای یافتن غذا

چلسی در ادامه عملکرد ناامید کننده‌اش، با تساوی برابر وستهم متوقف شد. این سومین مساوی متوالی تیم گراهام پاتر بود و نکته ناامید کننده این است که آن‌ها در این مدت تنها یک بار موفق به گلزنی شده اند. گلی که همین امروز و توسط ژوائو فلیکس به ثمر رسید.

دیدار امروز با وستهم، حواشی متعددی نیز در پی داشت. در جریان مسابقه امروز، دسته‌ای از کبوترها روی زمین چمن استادیوم المپیک لندن نشسته و مشغول یافتن غذا از میان چمن ورزشگاه بودند.
عکس| فرود کبوترها در این استادیوم برای یافتن غذا
عکس| فرود کبوترها در این استادیوم برای یافتن غذا
عکس| فرود کبوترها در این استادیوم برای یافتن غذا

همین مسئله سبب شد تا کاربران در فضای مجازی، عملکرد ضعیف بازیکنان چلسی را دست‌مایه طنز قرار دهند. این افراد نوشتند که بهتر است چلسی با این دسته از کبوترها قرارداد امضا کند چرا که حملات آن‌ها به سمت دروازه وستهم، از ستاره‌های چند صد میلیون پوندی تیم گراهام پاتر بهتر بوده است.
چلسی در این دیدار توانست به گل نخست دست پیدا کند، اما برتری آبی‌های لندنی دوامی نداشت. شاگردان پاتر تلاش زیادی کردند تا به گل برتری دست یابند، اما فرصت‌های این تیم وارد دروازه نشدند. پرندگان در گوشه از زمین و در کنار محوطه جریمه چلسی لانه کرده بودند.
زمانی که توپ به آن‌ها نزدیک می‌شد، به طور موقت پرواز می‌کردند و سپس به جای خود باز می‌گشتند. به نحوی که بسیاری از تماشاگران با تلفن‌های همراه خود، مشغول عکس‌برداری از این کبوترها بودند.
یکی از کاربران در فضای مجازی نوشت که هیت مپ کبوترها در این بازی، از هیت مپ کوکورلا بهتر بوده است. یکی دیگر اضافه کرد: نمی‌دانم که آیا چلسی می‌تواند با آن کبوترها قرارداد امضا کند یا نه؟ هماهنگی آن‌ها در بی‌توجهی به اتفاقات درون زمین جالب بود. شما نمی‌توانید این را آموزش دهید.
شخص دیگری نیز نوشت: کبوترها نسبت به چلسی، موقعیت بیشتری به روی دروازه وستهم می‌سازند.
یک کاربر دیگر نیز اضافه کرد: چلسی آن‌قدر کم حمله کرد که دسته‌ای از کبوترها در زمین فرود آمدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *