اخبار اجتماعیاخبار کسب و کارها

آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان زنان

آشنایی با بهترین و منحصر به فرد ترین دکتر زنان و زایمان ایران؟

آشنایی با بهترین و منحصر به فرد ترین دکتر زنان و زایمان ایران

همانطور که مطلع هستید امروزه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان محترم تشکیل داده اند بانوانی که چراغ راه فرزندان خود می باشند بانوانی که سلامتی آنها می تواند تضمین کننده سلامتی یک خانواده باشد.

معمولاً در بین خانم ها بیماری های بیشتری رواج دارد چرا که آنها به لحاظ ویژگی های جسمانی که دارند حساسیت های زیادی نیز در این خصوص دارد به همین جهت نیازمند مراقبت و پیشگیری های زیادی نیز هستند.

بیماری هایی که برای خانمها پیش می آید بسیار سطحی و بدون مشکل هستند اما همین مشکلات کوچک اگر رسیدگی و بررسی نشوند ممکن است باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای خانمها بشود پس ضرورت دارد که خانم های محترم اگر کوچکترین مشکلی حس کردند سریعاً به پزشکان زنان و زایمان مراجعه کرده و در صدد رفع مشکل خود برآیند.

 

معرفی بهترین پزشک های زنان و زایمان در ایران

همانطور که گفته شد بانوان عزیز کشور ما نیازمند مراقبت های بسیاری برای خودشان هستند،  امروزه با وجود پزشکان زنان و زایمان بانوان عزیز می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی،  بیماری هایی که برای خودشان ایجاد شده را با پزشک زنان و زایمان در میان بگذارند و آنها نیز برای این مشکل راه حلی ارائه کنند.

به همین جهت یکی از واجباتی که امروزه برای خانم‌ها وجود دارد این است که دسترسی داشته باشند به آدرس و شماره بهترین پزشکان زنان و زایمان ایرانی تا  در زمان بروز مشکل به راحتی بتوانند به پزشکان زنان و زایمان مراجعه کنند.

ما نیز در این مقاله برای خدمت به بانوان عزیز و محترم به جهت حل مشکلاتی که برایشان پیش می آید،  می پردازیم به  ارائه آدرس و شماره بهترین پزشکان زنان و زایمان ایرانی پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات زیادی در این خصوص دست پیدا کنید.

ادرس و شماره بهترین پزشکان زنان و زایمان ایران

آشنایی با بهترین و منحصر به فرد ترین دکتر زنان و زایمان ایران

·         دکتر مژگان کریمی

دکتر مژگان کریمی یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان ایرانی می باشد دکتر کریمی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه جندی شاپور گرفته و پس از آن به عنوان پزشک عمومی در اورژانس و درمانگاه بیمارستان امام خمینی دوره طرح عمومی خود را به پایان رسانده است و در سال ۱۳۸۳ توانست به عنوان یک پزشک عمومی ماهر در مطب خود مشغول شود سپس دکتر کریمی تخصص خود را در رشته زنان و زایمان کسب کرد.

دکتر کریمی خدمات ارزنده‌ای همچون دادن مشاوره برای قبل از بارداری،  مراقبت های حین بارداری و زایمان، مشاوره دوره شیردهی بانوان، انجام انواع سونوگرافی های مختلف شکمی و واژینال و بررسی بیماری های سیستم تناسلی بانوان را انجام می دهد.

آدرس مطب دکتر کریمی؛  تهران،  پاسداران،  بوستان نهم،  روبروی پلی کلینیک لبافی نژاد پلاک ۱۳۴

تلفن تماس دکتر کریمی؛  0212276295

آشنایی با بهترین و منحصر به فرد ترین دکتر زنان و زایمان ایران

·         دکتر شهناز امینی

در ادامه معرفی آدرس و شماره بهترین پزشکان زنان و زایمان ایرانی می پردازیم به معرفی دکتر شهناز امینی،  دکتر شهناز امینی یکی از بهترین جراحان و متخصصان زنان و زایمان و نازایی پیشرفته در ایران می باشد که در سال ۱۳۷۲ موفق شد مدرک خود را از دانشگاه تهران دریافت کند.

دکتر امینی دارای 20 سال سابقه در این حوزه و انجام جراحی های بسیار زیادی می باشد که می تواند کمک شایانی به بانوان عزیز بکند.

آدرس مطب دکتر امینی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، رو به روی بیمارستان کسری، خیابان 27 راشل کوری، پلاک 10، طبقه اول

تلفن تماس دکتر امینی: 02188881598

دکتر ریحانه صبوحی

·         دکتر ریحانه صبوحی

یکی دیگر از بهترین پزشکان زنان و زایمان که قصد داریم معرفی کنیم، دکتر ریحانه صبوحی می باشد که مدرک خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کرده است.

دکتر صبوحی در موارد زیادی همچون؛ تشخیص نازایی در خانم ها و درمان آن، بیماری های مخصوص زنان، مراقبت هایی که بانوان باید در دوران بارداری رعایت کنند و… تخصص دارد که می تواند انتخابی خوبی برای شما عزیزان باشد.

آشنایی با بهترین و منحصر به فرد ترین دکتر زنان و زایمان ایران

·         دکتر شیرین توکلی زاده

در ادامه معرفی آدرس و شماره بهترین پزشکان زنان و زایمان ایرانی می رسیم به معرفی دکتر شیرین توکلی زاده. دکتر توکلی زاده یکی از بهترین و نامدار ترین پزشکان حوزه زنان و زایمان می باشد که مطب ایشان واقع در شهر مشهد می باشد.

دکتر توکلی زاده همچنین در حوزه جراحی زنان و زایمان نیز بسیار متخصص می باشد و توانسته جراحی های بسیار بزرگی را در این زمینه به انجام برساند. وی بعد از اینکه دوره پزشکی عمومی را به اتمام رساند، در دوره تخصصی زنان و زایمان در مشهد شروع به تحصیل کرد.

این دکتر پر افتخار ایرانی توانسته مدارک بسیار معتبری را برای خود کسب کند، همچنین ایشان دوره های تکمیلی خاصی را در کشور آمریکا پشت سر گذاشته است و در همان جا موفق به نوشتن مقالات بسیار زیادی در این خصوص شده است.

هم اکنون نیز دکتر شیرین توکلی زاده در چند تا از بهترین بیمارستان های مشهد به نام های بیمارستان پاستورنو، بیمارستان رضوی و بیمارستان جواد الئمه مشغول به کار می باشد.

 

تفاوت مغز زنان و مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *